Voorbereiding

Voor deelnemers is er het Serviceportaal. Via dit portaal bestel je (technische) facilitaire zaken, catering, vul je je catalogusgegevens in en volg je je bezoekersmarketinginspanningen (en follow up na beurs).

» naar het Serviceportaal

Inlogcodes Serviceportaal
Na registratie als deelnemer krijg je van ons een telefoontje. Samen met jou nemen wij het traject en de aandachtspunten tot aan de beurs door.
 In aansluiting op dit gesprek ontvang je een e-mail met de gegevens om je account te activeren in het Serviceportaal »  Heb je deze e-mail niet gekregen of ben je de gegevens kwijt? Neem dan contact op met Customer Service. 
T | +31 (0)30 295 2999
E | service@jaarbeurs.nl

 

Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn stand? Uitnodigen!
Jaarbeurs kan mensen uitnodigen om naar een beurs te komen, niet naar een stand. Jij als deelnemer wel. En dat blijkt heel effectief. Met de middelen die we je gratis ter beschikking stellen is het ook nog eens heel eenvoudig: relatiekaarten, een digitale versie ervan en bijvoorbeeld een registratielink/logo voor op je website of email. De resultaten van deze acties kan je bovendien monitoren. Je regelt dit allemaal in het Serviceportaal


Vul je catalogusgegevens in
Via het Serviceportaal vul je ook je catalogusgegevens in. Op basis van jouw input worden bezoekers reeds voor beurs gematcht aan voor hen interessante bedrijven. Jouw bedrijf dus. Hoe vollediger je profiel, hoe meer potentiële leads het oplevert. 

 

Nieuws aanleveren: free publicity voor je bedrijf/organisatie 
Binnen het Serviceportaal kan je ook nieuwtjes kwijt over de producten/diensten die je straks tijdens de beurs laat zien. Deze worden automatisch op onze nieuwspagina op de website geladen. Uit al het aangeleverde nieuws maken wij bovendien een selectie die wij gratis meenemen in de nieuwsbrieven naar bezoekers. 

 

Facilitaire zaken
Elektriciteit op je stand nodig, meubels of standschoonmaak? Voor technische voorzieningen, toestemming voor gebruik van gas, afvalverwerking, tuien etc. kan je eveneens terecht in het Serviceportaal.

Let op: Het inloggen in het Serviceportaal en in het handboek van A-Booth Exhibition Services gebeurt met een verschillende inlog. Als je geen logindetails heeft ontvangen voor het handboek van A-Booth, neem dan contact op met A-Booth Exhibition Services, bereikbaar op 075-6225581.

 

Catering: van bezorgservice tot catering op maat
Tijdens beurs dranken, lunchpakketten of bijvoorbeeld bittergarnituur op je stand nodig? Regel het van tevoren via het Serviceportaal of tijdens de beurs met slechts één telefoontje en het wordt razendsnel gebracht. 

Mediapartners