Voorbereiding

Voor exposanten is er het Serviceportaal. Via dit portaal bestelt u (technische) facilitaire zaken, catering, vult u uw catalogusgegevens in en volgt u uw bezoekersmarketinginspanningen (en follow up na beurs).

» naar het Serviceportaal

Inlogcodes serviceportaal
In aanloop naar de beurs krijgt u automatisch een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd. Heeft u deze niet gekregen of bent u ze kwijt? Neem dan contact op met Customer Service. 

T | +31 (0)30 295 2999

E | service@jaarbeurs.nl


Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn stand? Uitnodigen!
Jaarbeurs kan mensen uitnodigen om naar een beurs te komen, niet naar een stand. U als exposant wel. En dat blijkt heel effectief.  Met de middelen die we u gratis ter beschikking stellen is het ook nog eens heel eenvoudig: relatiekaarten, een digitale versie ervan en bijvoorbeeld een registratielink/logo voor op uw website of email. De resultaten van deze acties kunt u bovendien monitoren. U regelt dit allemaal in het Serviceportaal


Vul uw catalogusgegevens in
Via het Serviceportaal vult u ook uw catalogusgegevens in. Op basis van uw input worden bezoekers reeds voor beurs gematcht aan voor hen interessante bedrijven. Uw bedrijf dus. Hoe vollediger uw profiel, hoe meer potentiële leads het u oplevert. 

 

Nieuws aanleveren: free publicity voor uw bedrijf/organisatie 
Binnen het Serviceportaal kunt u ook nieuwtjes kwijt over de producten/diensten die u straks tijdens de beurs laat zien. Deze worden automatisch op onze nieuwspagina op de website geladen. Uit al het aangeleverde nieuws maken wij bovendien een selectie die wij gratis meenemen in de nieuwsbrieven naar bezoekers. 

 

Facilitaire zaken
Elektriciteit op uw stand nodig, meubels of standschoonmaak? Voor technische voorzieningen, toestemming voor gebruik van gas, afvalverwerking, tuien etc. kunt u eveneens terecht in het Serviceportaal.

Let op: Het inloggen in het Serviceportaal en in het handboek van A-Booth Exhibition Services gebeurt met een verschillende inlog. Als u geen logindetails heeft ontvangen voor het handboek van A-Booth, neemt u dan contact op met A-Booth Exhibition Services, bereikbaar op 075-6225581.

 

Catering: van bezorgservice tot catering op maat
Tijdens beurs dranken, lunchpakketten of bijvoorbeeld bittergarnituur op uw stand nodig? Regel het van tevoren via het Serviceportaal of tijdens de beurs met slechts één telefoontje en het wordt razendsnel gebracht. 

Hoofdmediapartnershib-jblogo.png
Mediapartners